nedeľa 22. mája 2011

Tučnota


Tak toto sú tie nové rifle, čo som si kúpila v piatok. Nie som spokojná ako vyzerám na tých fotkách. Vyzerám tam ako také prasa tučné vypasené a tie ručistá, tak to radšej pomlčím. Najradšej by som ostala doma a vôbec sa neukazovala na verejnosti v takomto stave. Fuj fuj hnusím sa sama sebe a pri pohľade na tieto fotky sa mi chce vracať. Najradšej by som zobrala nôž a orezala by som si tie špeky. Tlsté brucho, tuky, stehná, boky, tvár fúúúj, znova ma chytá depka, radšej idem vypnúť počítač. No v reále sa obraz na mňa nedá vypnúť - žiaľ.







1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Ahoj máš podobnú postavu ako ja len ty si chudšia. Neboj sa zvládneme to a budeš kočka :) Inak som nová. Kukni na môj blog.
http://tajomna-siu.blog.cz/

Mohli by sme sa spriateliť a navzájom si pomáhať. Ešte som len dnes založila blog. Držím palce

 
Copyright hannah 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .