streda 14. apríla 2010

Ja v skratke

Takže teraz by som sa troška predstavilaPred pár dňami som oslavovala 22 rokov.Ako mne sa to zdá byť naozaj dosť   . Ale tak zatiaľ to nejak zvládam   veď čo už narobím,že.
Do školy už nechodím,teda zatiaľ .Chcem si spraviť výšku ale iba externe popri práci.Už som to skúšala jeden rok na manažmente,ako denné štúdium ale nebolo to ono.Takže som si sama sebe dala sľub,že do 3 rokoch sa prihlásim na vysokú školu a hlavne ju aj dokončím.
Čo sa týka môjho osobnejšieho života,tak tam by som mohla zaradiť moju jednu jedinú a jedinečnú naj kamošku,ktorú poznám od detstva a je to moja spriaznená duša.Potom je tu ešte jedna naozaj dobrá kamoška,ktorú poznám zo základky a s ňou sa vždy nasmejeme ako kone.Mám ju rada,preto lebo si toho v živote už naozaj veľa preskákala a vždy mi vie poradiť a rozosmiať ma.Samozrejme,že mám okolo seba aj viacej ľudí a kamarátov,no tie dve vyššie spomenuté sú moje number 1.
No a nesmiem ešte zabudnúť na svojho drahého s ktorým som už dva roky.Je to celkom fajn osoba a ja samozrejme ako každá žena sa mu chcem aj páčiť,preto na seba stále pracujem,teda snažím sa.
No a okrem kamošov mi čas zapĺňa napr. telka ja som na nej totiž závislá a ak nemám čo robiť,dokážem tam presedieť aj celý deň.Potom rada pozerám horory,psychologické filmy,komédie a rozprávky.Rada chodím do kina,či divadla alebo do galérie jááj a mám rada hmlu,teda keď je vonku hmla,tak je zrazu všetko také záhadné a to ma na tom priťahuje.
A na koniec by som sa rada charakterizovala z povahovej stránky.Teda už len to že som baran hovorí za veľa.Som tvrdohlavá a nedokážem si spraviť sama zo seba srandu,dosť často sa urážam,pretože si beriem všetko príliš k srdcu.Ale dokážem byť aj zábavná ak som s fajn ľuďmi,viem počúvať a som zhovorčivá a niekedy aj bláznivá.
Takže to je v skratke moje naj,teda čo považujem za dôležité keď sa povie moja osoba.

Žiadne komentáre:

 
Copyright hannah 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .